Rawatan Jeragat Di Marissa Aesthetic

SAMPAI BILA AKAK? PUTIH KALAU ADA JERAGAT PASTI MALU JUGAK AKHIRNYA !



Tompok hitam pada kulit, jeragat dan pigmentasi adalah MUSUH utama bagi wanita selepas kedutan. Umumnya, wanita Asia yang berusia 30an hingga 45 tahun ke atas akan mula mengalami masalah jeragat tapi kajian telah membuktikan bahawa pigmentasi boleh mula timbul seawal 16 tahun dan bilangannya mula bertambah selari dengan usia. 

SILA JAWAB 4 SOALAN DI BAWAH:
  • Adakah anda berasa seperti wajah anda terlalu KUSAM? 
  • Adakah kawan anda sering memberitahu anda kelihatan LETIH ? 
  • Adakah anda sering mendengar yang anda kelihatan LEBIH TUA daripada USIA anda ?
  • Adakah anda melihat BINTIK-BINTIK GELAP di muka anda ? 

Sekiranya anda mengalami salah satu masalah di atas, ketahuilah bahawa anda sudah mengalami masalah jeragat. 


KENAPA JERAGAT MUNCUL DI WAJAH ANDA? 
Ramai yang bertanya kepada kami, kenapa jeragat terjadi :


Masalah jeragat terbentuk akibat aktiviti melasma yang berpunca daripada progesteron dan estrogen yang tinggi meransang sel melanin pada kulit. Selain itu, faktor keturunan juga mempengaruhi masalah jeragat. Cahaya matahari turut meransang tahap "melanoctes " di bawah kulit. Bahkan juga,penyalahgunaan produk penjagaan kulit dan alat mekap yang mengandungi bahan kimia berbahaya dan boleh meransang kulit dan memburukkan lagi jeragat di muka. 


                                             JENIS-JENIS JERAGAT 
Kenali jeragat anda sekarang:

1) Tompokan yang berwarna coklat gelap dan tidak teratur coraknya akibat dari terlebih pendedahan sinaran matahari. 


 2) Freckles: corak yang rata dalam warna coklat cair dan tiada perubahan pada tekstur kulit dan puncanya dari keturunan.
                                  

3) Melasma (topeng kehamilan ) adalah longgokan pigmen yang berbentuk rama-rama di atas kulit di lapisan epidermis akibat daripada mengandung, memakan ubat perancang kehamilan atau keturunan. 


Bagaimanakah Rawatan Jeragat ini dapat membantu anda menghilangkan jeragat yang degil dengan mudah dan selamat ?

Rawatan Jeragat di Marissa Aesthetic menggunakan teknologi anti-melanin. Dengan teknologi anti-melanin akar jeragat akan di matikan. Mungkin anda tidak tahu bahawa sel jeragat ini ada akar. Akar ini yang menyerap nutrisi dan salur darah. Teknik anti-melanin akan mematikan jeragat dengan pantas dan selamat.


Masalah jeragat boleh dirawat dengan mudah jika kita dapat mengesan kedudukannya terlebih dahulu melalui 3D scan wajah. Sila tonton video dari Dr Rushmini Maris Ismail, Pakar Estetik dan Anti- Penuaan Marissa.



TEMPAH SEKARANG KERANA SLOT ADALAH TERHAD 

                                            

Bagi 3D Scan Analisis , Harga PROMOSI ONLINE ialah RM30. 
Harga Promo WALK-IN ialah RM90. 

Mengapa mahu bayar lebih ? Tempah online sekarang 



KEISTIMEWAAN RAWATAN JERAGAT DI MARISSA: 
📌 Menghilangkan jeragat tebal di wajah tanpa pengelupasan
📌 Mencerahkan warna kulit dengan sekata 
📌 Melicinkan kulit yang kasar menjadi halus

JOM IKUTI KEJAYAAN PUAN NORA MENGHAPUS JERAGAT 


*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

Saya Nora, berkerja sebagai guru. Saya ini seorang yang simple dan tak suka sangat bersolek. Mujurlah saya di kurniakan kulit yang putih bersih. Walaupun saya tak bersolek wajah saya tetap tidak mudah kusam. Pada satu hari, saya dihadiahkan sejenis krim oleh teman baik saya. Menurutnya krim ini sangat sesuai bagi wanita berusia 40 tahun ke atas. Ia boleh membantu mencerahkan kulit dan membuatkan wajah kita menjadi awet muda. Saya sangat teruja untuk mencuba produk tersebut.


Selepas dua minggu menggunakan krim tersebut, kulit wajah saya menjadi cerah kemerahan. Ramai orang tegur mengatakan kulit saya nampak lebih cantik sekarang. Ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk menggunakannya. Selepas dua bulan, saya nampak ada tompok hitam mulai tumbuh dan saya sangat terkejut. Semakin hari tompok hitam ini menjadi semakin tebal  dan teruk. Ini membuatkan saya berasa sangat malu dan sedih. Saya cuba merawatnya dengan membeli pelbagai krim kecantikan lain. Saya ada berjumpa beberapa orang doktor kulit tapi malangnya ia tidak berjaya juga. Saya selalu berdoa semoga menemui rawatan yang tepat secepat mungkin.

Suatu hari kakak saya memberi cadangan, supaya saya cuba ke di Marissa Aesthetic untuk mendapatkan khidmat nasihat. Sebelum ini, saya tak tahu tentang rawatan yang ada di Marissa Aesthetic. Kakak saya kata ramai kawan-kawan dia yang telah berjaya merawat pigmentasi apabila ke pusat kecantikan Marissa. Tanpa membuang masa, saya pun menghubungi staff Marissa Aesthetic.

Setelah menetapkan tarikh appointment, saya telah pergi ke Marissa. Perkara pertama yang dilakukan adalah analisis kulit wajah. Konsultant Marissa Aesthetic memberikan penerangan yang jelas serta terperinci tentang masalah kulit yang saya hadapi. Beliau juga memberikan beberapa tips kecantikkan agar wajah bebas jeragat.



Saya telah disyorkan beberapa jenis rawatan yang sangat menepati keadaan masalah kulit yang saya hadapi ketika ini. Setelah menjalani rawatan, kulit saya semakin bersih dan saya tidak perlu lagi untuk menggunakan mekap yang tebal. Saya sangat gembira kerana saya dah tak perlu pakai pelbagai jenis produk lagi. Kulit juga menjadi bersih dan cantik secara semulajadi. Sebelum menjalani rawatan, masalah tompok hitam yang sangat tebal dan ketara di muka menyebabkan saya terpaksa menggunakan mekap yang tebal. Saya juga berasa kurang keyakinan diri dan sangat malu untuk keluar tanpa mekap. Kini, setelah mendapatkan rawatan di Marissa, saya bebas dari masalah jeragat serta tompok hitam. Terima kasih Marissa atas kualiti servis yang terbaik.


*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual


*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual
Komen Konsultan :

"Daripada hasil scan analisis muka menunujukkan Puan Nora mengalami masalah kurang kolagen, sel pigmentasi meningkat, kulit kusam, dan tona kulit yang tak sekata. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Nora ialah Facial Anti Jerawat, Rawatan Matikan Akar Jeragat dan Hana Kolagen. Kelebihan rawatan ialah menghasilkan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan sekatakan tona kulit muka. Produk yang disyorkan kepada Puan Nora ialah, Perfect Lady, White & Glow, Gluthatione, Nano Silver Water Spray dan Sabun Firm & Clear."


*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

SEKIRANYA ANDA MENPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK MENDAPATKAN HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SCAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 

LAGI...TESTIMONI PANAS 🔥

TESTIMONI 1



*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

CIK SUHAILA, 25 TAHUN

"Saya memang seorang wanita yang dilahirkan dengan kulit  jenis sensitif. Makin saya berusia, jeragat mula bertambah. Mula-mula saya buat tak tahu je, tapi bila kawan kerap tegur pasal muka saya yang nampak makin banyak pigmen ni, saya makin cuak... Dah lah muka berjeragat, kulit pula kusam dan pucat. Saya memang tak confident. Kawan cakap saya nampak macam orang sakit. Sejak tu, saya mula cari rawatan yang boleh menghilangkan masalah jeragat saya ni. Saya ada nampak satu iklan yang boleh menghilangkan jeragat dengan cepat di facebook Marissa Aesthetic. Saya dah kawan pun datang ke Marissa Aesthetic untuk tahu lebih detail lagi pasal rawatan jeragat ni. Konsultan Marissa sangat mesra dan telah terangkan pada saya macam mana nak rawat masalah ni"



*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual





Komen Konsultan: 

"Daripada hasil skan analisis muka menunjukkan Cik Suhaila mengalami masalah pori-pori terbukakesan parut lamakulit kering dan sel pigmen meningkat. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Suraya ialah Facial Laser Medlite dan rawatan Stem sel semulajadi. Kelebihan rawatan adalah boleh memudarkan jeragat, mengurangkan pori-pori terbuka, mengurangkan parut lama dan mencerahkan kulit muka." 







TESTIMONI 2

PUAN ZIANA, 33 TAHUN

"Sebelum buat rawatan di Marissa Aesthetic saya dah makan macam-macam jamu untuk hilangkan masalah jeragat saya yang tebal ni, tapi kecewa sebab tiada hasil.. Namun, lepas  datang ke Marissa masalah jeragat saya memang pulih dan hilang.. Pakar di Marissa ada bagitahu yang masalah jeragat saya berpunca daripada tabiat lama saya yang suka makan jamu-jamu dan pelbagai makanan tambahan untuk menghapuskan jeragat. Rupanya ia beri kesan sampingan pada kulit wajah saya.."






*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual
*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual







Komen konsultan:

"Daripada hasil skan analisis muka menunjukkan Puan Ziana mengalami masalah kurang kolagen, sel pigmentasi meningkat, kulit kusam dan tona tak sekata. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Zainun adalah Facial mesoskin, Rawatan matikan akar jeragat dan benang kolagen. Kelebihan rawatan dapat menghasilakan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan menyekatakan tona kulit."




TESTIMONI 3
ENCIK KASSIM, 44TAHUN

"Saya mengalami masalah pigmentasi disebabkan pekerjaan saya yang terdedah bawah cahaya matahari. Sejak itu jeragat mula naik sedikit demi sedikit, dan sekarang jeragat kelihatan makin ketara dan nampak bertompok-tompok. Saya segan nak berdepan dengan pelanggan. Sampailah satu hari, pelanggan saya syorkan untuk buat rawatan di Marissa Men Centre. Saya mendapatkan khidmat nasihat daripada Dr Syam dan beliau mencadangkan rawatan yang matikan akar jeragat. Dr Syam menerangkan cara untuk menjaga kulit muka supaya bebas jeragat. Setelah menjalani satu sesi rawatan jeragat mulai nampak pudar. Kini saya kembali yakin untuk berdepan dengan pelanggan"

*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual




Komen konsultan:



"Daripada hasil scan analisis muka menunjukkan Encik Kassim mengalami masalah kulit terlalu berminyak, sel-sel kulit yang terlalu longgar, pori-pori terbuka, tona kulit tak sekata dan sel pigmentasi meningkat. Rawatan yang dicadangkan kepada Encik Kassim ialah rawatan stem sel semulajadi, rawatan matikan akar jeragat dan benang kolagen. Kelebihan rawatan adalah untuk menghasilkan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan menyekatakan tona kulit muka."


KELEBIHAN  RAWATAN JERAGAT DI MARISSA AESTHETIC 
📌 Tidak menyakitkan 
📌 Cepat
📌 Tidak membahayakan kesihatan
📌 Hasil yang memuaskan dan berkualiti tinggi
📌 Tiada kesan sampingan 
📌 Terbukti berkesan
📌 Boleh bekerja seperti biasa sejurus selepas membuat rawatan

SEKIRANYA ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK MENDAPATKAN HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SCAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG  

MARI LIHAT TESTIMONI MEREKA YANG TELAH BERJAYA MENGHILANGKAN JERAGAT. MEREKA BOLEH, MENGAPA TIDAK ANDA? 👍 


MASIH RAGU-RAGU? JOM BACA LUAHAN RASA GEMBIRA SELEPAS BERJAYA MENDAPATKAN KULIT WAJAH IDAMAN 
👇👇👇

*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual     *Disclaimer :Result May Vary Based On Individual  *Disclaimer :Result May Vary Based On Individual


  
*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual   *Disclaimer :Result May Vary Based On Individual    *Disclaimer :Result May Vary Based On Individual
*Disclaimer :Result May Vary Based On Individual

TAPI... BERAPA HARGANYA 3D SCAN ANALISIS NI? 
👉 Harga WALK-IN PROMO : RM90.00
+ Perkhidmatan 3D scan analisis muka
+  Laporan teperinci 
+ Konsultasi bersama pakar 

👉 Harga tempah  ONLINE: RM30.00
+ Perkhidmatan 3D scan analisis muka
+  Laporan teperinci 
+ Konsultasi bersama pakar 
+ FREE GIFT bernilai RM70.00 untuk dibawa pulang 

SEKIRANYA ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK MENDAPATKAN HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SKAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 


Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the non surgical procedure may vary from one person to another.

Comments

Popular posts from this blog

Senaman Regangan Sebelum Tidur