KESERONOKKAN BERADA DI MARISSA AESTHETIC & WELLNESS CENTRE

Dah lama tak manjakan diri dengan buat rawatan facial?
Susah nak cari tempat untuk facial yang SELESA,BERSIH DAN TENANG?
Malu bila nak jemput terapis facial datang kerumah sebab rumah kecil dan bersepah?
Nak dapatkan facial yang memberikan KESAN yang CEPAT dan MEMUASKAN HATI?




Jom dapatkan rawatan di Marissa Aesthetics & Wellness Centre SEKARANG. Kenapa kami  pilih dan cadangkan Marissa Aesthetic & Wellness Centre?

Sebab Marissa Aesthetic & Wellness Centre dengan Spa sangat berbeza .Kalau nak tahu Spa tu akan lebih fokus kepada urutan kaki ke badan ke akan tetapi di Marissa Aesthetic ni semua rawatan yang akan dilakukan pastinya berlandaskan terma medical. Bermula daripada analisis wajah, rawatan yang akan diberikan sehinggakan kepada semua penggunaan peralatan semuanya terkawal di bawah terma MEDIKAL. Selain rawatan yang lengkap, Marissa juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman,luaran dan suplemen kesihatan. Menarik kan tu?

Sebelum saya ceritakan keseronakan berada di Marissa Aesthetic ini, jom kita ketahui sedikit latar belakang mengenai Marissa Aesthetic & Wellness Centre. Mesti anda akan lebih tertarik untuk terus membaca blog ini selepas membaca dan mengetahui serba sedikit latar belakang mengenai Marissa Aesthetic & Wellness Centre ini.

MARISSA AESTHETIC & WELLNESS CENTRE
  •  Marissa Aesthetic & Wellness Centre telah diasaskan sejak tahun 2006 oleh Dr Rushmini Maris Ismail(yang merupakan doktor perubatan yang kemudiannya telah melanjutkan pelajaran dalam bidang estetik & anti penuaan)tujuan untuk memberikan kesedaran tentang kepentingan kesihatan dan kecantikan bersesuaian dengan motto Marissa iaitu Cantik,Ceria,Cergas.
  • Kini mempunyai 10 cawangan secara keseluruhan di Semenanjung Malaysia.
  • Marissa Aesthetic & Wellness Centre lebih menfokuskan kepada penyelesaian lengkap dalam bidang estetik, pelangsingan dan anti-penuaan.Selain rawatan yang lengkap,Marissa Aesthetic juga mempunyai produk khusus untuk kecantikan dalaman,luaran dan suplemen kesihatan.
  • Analysis wajah dan konsultasi akan diberikan terlebih dahulu kepada setiap pelanggan untuk memastikan semua pelanggan akan mendapatkan rawatan yang terbaik mengikut kondisi kulit wajah pelanggan masing-masing.
Marissa Aesthetic & Wellness Centre adalah antara  klinik kecantikan yang terkemuka di Malaysia. Marissa Aesthetic juga merupakan klinik kecantikan yang terbaik untuk anda dalam  menyelesaikan pelbagai masalah yang anda hadapi.Di Marissa Aesthetic, mereka telah mengutamakan dan memberikan suasana  yang tenang dan privasi kepada setiap pelanggan kami yang datang untuk membuat rawatan. Dengan adanya tempat yang tenang dan privasi seperti disediakan di Marissa Aesthetic.





ANTARA KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN DI MARISSA AESTHETIC 


RUANG MENUNGGU

Ruangan menunggu yang cantik dan di lengkapi dengan sofa untuk memberikan keselesaan kepada pelanggan yang membawa anak ataupun suami semasa mendapatkan rawatan di sini. Mereka boleh duduk sambil menunggu rawatan selesai dijalankan. Ia juga dilengkapi dengan penghawa dingin agar memberikan keselesaan kepada pelanggan. Pelanggan juga boleh duduk di ruangan menunggu ini selepas mengisi borang untuk membuat rawatan. Anda akan berasa sungguh selesa dengan susun atur yang sangat selesa dan cantik. Selain itu, terdapat ruangan ringkas untuk anak-anak bermain sementara pelanggan mendapatkan rawatan.



BILIK KONSULTASI

Bilik konsultasi yang mempunyai kedap bunyi dan sangat privacy turut disediakan.Anda akan dijemput untuk masuk ke dalam bilik konsultasi untuk analisis wajah dan konsultasi. Di dalam bilik ini terdapat satu mesin yang di khaskan untuk  scan muka anda sebelum mendapatkan rawatan. Analisis wajah dan konsultasi akan diberikan kepada pelanggan untuk memastikan semua pelanggan mendapatkan rawatan yang terbaik mengikut kondisi kulit wajah masing-masing. Pelanggan akan diterangkan mengenai masalah sebenar wajah.




BILIK RAWATAN

Selepas sesi analisis wajah dan konsultasi, anda akan dijemput dan dibawa ke bilik rawatan yang di khaskan mengikut rawatan yang akan anda jalani oleh staff . Setiap bilik rawatan yang di sediakan mempunyai ruang yang sangat luas dan selesa. Memang selesa dan bersih bilik-bilik rawatan di Marissa Aesthetic ni. Anda akan berasa tenang dan nyaman ketika mendapatkan rawatan di bilik-bilik rawatan ini. Anda juga akan berasa sungguh selesa semasa doktor menjalankan rawatan ke atas anda dengan keadaan bilik yang selesa dan mempunyai pengudaraan yang baik.




TEKNOLOGI LASER YANG CANGGIH

Penggunaan peralatan semuanya terkawal di bawah terma medikal . Semua mesin ini sudah di khaskan di dalam bidang perubatan. Rawatan yang akan di jalankan di sini kesemuanya menggunakan mesin yang berteknologi canggih dan terkawal.Pelanggan akan mendapatkan kesan yang cepat dan memuaskan hati selepas membuat rawatan menggunakan mesin-mesin yang ada di sini. Mesin-mesin laser yang berteknologi canggih ini dapat membantu anda untuk mendapatkan hasil rawatan yang anda inginkan dan tidak akan sesekali mengecewakan. Teknologi canggih ini membolehkan pelanggan mengetahui masalah wajah mereka. Mesin dengan teknologi terkini ini juga akan membantu memberikan ketenangan dan keyakinan kepada pelanggan dengan keputusan yang berkesan dan memuaskan.




RUANG SOLAT

Pelanggan tidak perlu bersusah payah keluar kembali semata-mata untuk mencari masjid atau surau bagi menunaikan solat sementara menunggu sesi rawatan dijalankan. Ruangan solat yang di sediakan di Marissa Aesthetic  sangat luas dan selesa. Ruangan solat ini dapat memuatkan sehingga 5 orang dalam satu masa. Ia juga dilengkapi dengan penghawa dingin agar memberikan keselesaan kepada pelanggan semasa menunaikan solat di ruangan ini.





PAKAR KONSULTAN MARISSA

Di saat anda melangkah masuk ke Marissa Aesthetic & Wellness Centre ,anda akan di sambut mesra oleh staff kami. Anda akan rasa seronok dengan ramah mesra dan layanan mereka.Kami juga menyediakan pakar-pakar rundingan yang bertauliah dalam bidang perubatan estetik.Pasukan pakar kami yang terlatih sepenuhnya dari Dr Rushmini Maris Ismail untuk memastikan anda akan menerima perapian dan perkhidmatan yang sebaik-baiknya. 




Jangan tunggu lagi. Hubungi kami dengan segera atau anda boleh datang terus ke Marissa Aesthetic untuk berjumpa dengan pakar perunding kami bagi mendapatkan khidmat nasihat. Anda boleh lah rekemen dekat kawan-kawan, saudara-mara, adik-beradik untuk merasai sendiri keseronakkan mendapatkan rawatan di sini. Memang sangat SELESA dan PUAS HATI.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi, perkhidmatan dan lokasi Marissa Aesthetic & Wellness Centre ini boleh ke link-link berikut :

giphy
https://rawatanmarissa.blogspot.com/2018/06/rawatan-facial-di-marissa-aesthetic.html



kunjungi kami di cawangan berikut :

MARISSA%2BHQ

MARISSA%2BSHAH%2BALAM

MARISSA%2BKUANTAN

MARISSA%2BBANGI

MARISSA%2BMELAKA

MARISSA%2BKELANTAN

MARISSA%2BSENAWANG

MARISSA%2BJB









DAPATKAN DISKAUN ISTIMEWA SEHINGGA 80% BILA ANDA DAFTAR ONLINE


daftar-sekarang

Comments

Popular posts from this blog

Rawatan Jeragat Di Marissa Aesthetic

RAWATAN SERDEV