SETELAH 5 TAHUN GEMUK SEKARANG LANGSING JELITA DENGAN TERAPI ENZIM MARISSA 

KERANA MARISSA AKU KINI BAHAGIA


KISAH PUAN FARAH ( 28TAHUN )



Nama saya Farah berumur 28 tahun, berkerja sebagai Kerani di Syarikat Honda. Saya merupakan ibu kepada 3 orang anak.



 




Berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak ketiga. Orang sekeliling menyangka saya hamil kerana perut saya sangat buncit . Pada masa tu saya rasa down gila. Bayangkan anak ketiga saya baru saja 3 bulan. saya rasa malu nak berhadapan dengan orang ramai.

saya mula berdiet dan bersenam namun gagal menurunkan berat badan Saya juga mengamalkan suplemen dan ubat kurus. Duit pun banyak habis tapi semuanya tak berkesan. Saya sedih sangat. Husband pun tegur kenapa badan makin naik bukan makin kurus ? Baju saiz M dah tak muat, Kena pakai XXL

Apa masalah sebenar yang saya hadapi masa itu pun saya tak tahu. Lengan dan peha nampak macam ahli gusti Perut jangan cakap la. Makin memboroi. Nak dukung anak pun susah. Terpaksa suruh husband dukung. Saya nak jumpa kawan lama pun malu . yela mana tak malu dulu kurus macam lidi body pun bukan main cantik lagi. Sekarang kecantikkan saya telah hilang .

Payudara pun Nampak kendur je. Husband tengok pun tak lalu, sebab husband cakap dah macam makcik-makcik kendur je Nampak. Baru anak 3 payudara dah kendur. Nak pergi mana-mana kena pakai jubbah sebab nak sorok lemak-lemak yang berketul-ketul di bahagian perut, peha, belakang badan dan punggung yang menggeleber ni. Sedih sangat rasanya.Saya benar benar tertekan.



Gambar Terkini


KISAH YANG MENGUBAH KEHIDUPAN SAYA 




(Fota sahabat saya dulu saiz XXL kini bersaiz S)

Satu hari masa saya pergi shopping saya terserempak dengan kawan lama saya masa sekolah menengah. Kawan saya yang dulunya gemok yang selalu nya kena ejek masa sekolah ni makin kurus dan body dia jangan cakap la lentik habis. Saya pun Tanya la apa rahsia yang boleh kurus dan body pun makin cantik. Dia pun cerita la yang dia ni pergi join program slimway di marissa aesthetic Kota Bharu. Dia cakap dia dulu pun dah stress dan rasa tekanan sangat-sangat. Tapi lepas dia pergi buat rawatan di marissa aesthetic Kota Bharu, berat badan dia makin turun dan badan pun makin slim macam anak dara.




Center Marissa Kota Bharu 

Tanpa memebuang masa saya telah menghubungi konsultan marissa aesthetic layanan yang mesra di talian membuat saya tidak sabar untuk ke sana. Keesokan harinya saya pergi ke marissa aesthetic dan berjumpa dengan pakar konsultant.

APAKAH YANG SAYA BUAT DI MARISSA AESTHETIC

1. Sesi body analysis
dalam sesi ini saya ditimbang dan diukur bagi mendapatkan size dan berat.
mereka menggunakan alat untuk mengira ketebalan lemak dan menggunkan apps bagi memeriksa jenis badan saya.

Keputusan sesi body analysis menunjukkan kegemukan saya ni berpunca dari masalah hormon.

Selepas 4 bualn saya membuat rawatan di marissa berat badan saya pun makin turun. Lemak-lemak lama tu pun dah hilang. Yang bestnya badan dah tak menggeleber macam dulu. Sekarang nak pakai baju kebaya pun dah boleh. 

KENAPA SAYA YAKIN UNTUK MEMBUAT RAWATAN DI SINI

rawatan di marissa di kaji dan disyorkan oleh doktor. Semua produk yang digunakan adalah diiktiraf oleh KKM dan mereka juga mengamlakn polisi JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN. Sekiranya berat badan tidak turun wang saya akan dikembalikan, ini berbeza daripada tempat lain yang saya pernah pergi dahulu.

Dan sekarang impian saya untuk kurus telah Berjaya dan saya sangat gembira. 




KOMEN KONSULTANT:

"Daripada hasil body analisis yang dilakukan, Puan Farah mempunyai tubuh badan jenis Apple dan dan saya menyarankan untuk Puan Farah untuk join program Slimway Marissa. Dalam program slimway ini, Puan Farah perlu mengambil rawatan enzim terapy dan konsistant mengamalkan pengambilan Hit Fiber. Kelebihan rawatan ini ialah, dapat mengurangkan berat badan melalui penyerap hormon berlebihan dalam tubuh badan seseorang. Selain itu, ia juga akan memberi rasa kenyang serta meningkatkan metabolism badan"



 
                     


Bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan sila hubungi marissa Kota Bharu 





                                 

                                 
             Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square, 25200 Kuantan, Pahang
    Tel: Miza 013-8151484, Munira 017-3893615,
 Mira 012-6491484
                                                
                                                                           

                                                  

"PUAS HATI DAN RAWATAN YANG SANGAT EFEKTIF ! SELEPAS MENJALANI RAWATAN ENZYME TERAPI. DALAM 2 MINGGU SAHAJA, BERAT BADAN SAYA TELAH BERKURANGAN SEBANYAK 15 KG. MASALAH EMOSI SAYA JUGA SEMAKIN STABIL. RAWATAN INI SELAMAT DAN TERNYATA BERKESAN, DAN MENDAPAT KELULUSAN KKM” – Puan Zura Hanim Bt Roslan, 45 tahun

Berikut adalah kisah beliau:

Saya mula mengalami masalah berat badan yang sangat teruk selepas melahirkan cahaya mata pertama. Pada awalnya, berat saya hanya 48 kg, dan bertambah menjadi 80kg secara mendadak dan tidak mampu turun lagi. Semakin saya cuba berpuasa dan menjaga pemakananan ia menjadi semakin teruk. Wajah saya menjadi bulat dan lemak menggeleber di bawah dagu. Bahagian belakang tubuh juga berlemak dan lengan turut menjadi terlalu besar, tubuh mula melebar. Kesemua baju-baju lama tidak dapat dipakai lagi. Saya juga menjadi mudah letih dan mengantuk. Jiran saya mengajak saya  bersenam namun saya berasa terlalu letih untuk mengikutinya.  Suami berasa hairan melihat saya yang sering ceria menjadi murung. Setelah JOIN Marissa slimway baru saya faham bahawa masalah saya berpunca dari kerosakan sistem hormon. Bayangkan, dalam masa 2 minggu saya dah turun 10 kilo. Ada ke program lain yang boleh bagi result macam ni, sejujurnya yang saya dah lalui memang tidak ada. Masa kita nak join, mereka akan bagi janji manis tapi result langsung tak ada. Sebab tulah saya berterima kasih kepada Marissa. Melalui kaedah yang saintifik dan terperinci masalah saya kini sudah selesai.



Saksikan testimoni kami. Bukan Puan Zura seorang sahaja yang sudah pulih dari masalah yang membelenggu hidupnya malah beratus ratus orang lagi.Telah pun merasai nya.

  
  


Testimoni kami


Dulu saya hairan juga.Mengapakah saya ni sering gagal berdiet? Pelbagai jenis diet saya cuba namun gagal. Lepas jalani body analisis Marissa Slimway saya ni jenis pisang. Memang betul pun sebab peha saya besar dan lengan pun besar. Saya juga ada perut buncit. Konsultant kata saya ni jenis campuran. Oleh sebab saya betul2 nak slim maka saya pun cuba program sebulan dan ternyata ada kesan. Sekarang saya terus ambik program 3 bulan sebab saya nak capai berat badan unggul. Saya sangat gembira sekali.'' - Rafidah 48 tahun


Hubungi kami sekarang untuk sesi body analisis. Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online atau menghubungi kami di Whatsapp. Apa tunggu lagi, Whatsapp kami sekarang. Harga walkin RM90.



Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square, 25200 Kuantan, Pahang
    Tel: Miza 013-8151484, Munira 017-3893615,
 Mira 012-6491484








Comments

Popular posts from this blog

Rawatan Jeragat Di Marissa Aesthetic

RAWATAN SERDEV