AKHIRNYA TERBONGKAR RAHSIA PAYUDARA TEGANG DAN MONTOK

 

PAYUDARA KECIL DAN KENDUR ? MARI KAMI BANTU DENGAN RAWATAN BREAST LIFT DARI PAKAR MARISSA AESTHETHIC


KISAH SHIRA (27 TAHUN)


“Tak besar ,leper ,kendur dan tiada lurah “itu lah kata-kata yang sering bermain di mulut saya .Sebelum itu saya memperkenalkan diri ,saya Shira berumur 27 tahun merupakan seorang arkitek dan mempunyai seorang anak.




Saya mempunyai masalah payudara kecil ini sejak zaman remaja lagi .Saya ingatkan lepas kahwin payudara saya akan menjadi montok rupanya saya silap kerana selepas kahwin payudara saya tetap tiada perubahan malahan makin kendur dan tetap leper. Hal ini menyebabkan orang berfikir bahawa saya sudah berumur padahal saya baru 20an. Apabila keluar bersama kawan ,saya cemburu dengan payudara mereka yang tegang dan montok walhal mereka ssudah mempunyai anak 3 orang .

Saya juga risau kalau suami saya hilang selera terhadap saya kerana masalah ini dan berlaku curang  Sebelum ini ,saya ada juga mencuba beberapa pil dan rawatan klinik namun tetap tiada perubahan .Jadi sambil tengah bersembang dengan kawan-kawan ,saya meminta tips dan rahsia daripada mereka untuk menegangkan kembali payudara  saya yang kendur dan leper ini. Mereka pun memberitahu saya bahawa mereka melakukan rawatan breast lift di Marissa Aesthethic .

Mereka juga ada memberitahu saya bahawa semasa rawatan dijalankan tidak perlu risau kerana akan di handle oleh pakar professional iaitu  Dr Rushmini dan pakar Marissa. Setelah mendengarkan cerita dari mereka ,saya terus dapatkan contact untuk menghubungi pakar konsultan disana . Dengan budi bahasa dan layanan yang mesra membuatkan saya lagi tak sabar untuk melakukan rawatan breast lift di Marissa Aesthethic.

Pada keesokannya ,saya telah pergi ke Marissa Aesthetic . Setibanya saya disana ,saya disambut baik oleh pekerja Marissa . Saya pun terus berjumpa dengan pakar konsultan disana dan menceritakan tentang masalah payudara saya ini. Pakar konsultan pun menyarankan saya untuk buat rawatan breast lift dan saya terus bersetuju. Semasa rawatan dijalankan , saya berasa sangat selesa dan nyaman . Rawatan juga tidak memakan masa yang lama.

Selesai sahaja rawatan ,saya melihat perubahan yang berlaku. Kini payudara saya kelihatan lebih tegang ,montok dan mempunyai lurah . Saya sangat happy kerana Marissa Aesthethic dapat merealisasikan impian saya dengan sekali rawatan sahaja . Saya sangat berpuas hati dengan rawatan ini dan harga yang mereka tawarkan sangat berbaloi dengan kesan yang menakjubkan.




 SEMASA DI MARISSA AESTHETHIC SAYA DIBERI PENDEDAHAN TENTANG PAYUDARA :

Untuk memiliki payudara tegang dan montok, anda perlu tahu dan kenal dahulu apakah itu yang dimaksudkan dengan payudara wanita.

Buah dada atau payudara wanita merupakan tisu yang membentuk organ tubuh pada bahagian atas dada. Tisu dan ligament ini memberikan sokongan kepada payudara dan memberikan bentuknya. Ia terdiri daripada tisu khusus yang menghasilkan susu serta tisu lemak. Jumlah lemak yang terkumpul akan menentukan saiz payudara. Payudara merupakan bahagian badan yang menghasilkan susu.

Payudara juga terdiri daripada saraf-saraf kecil. Saraf ini membantu memberikan ransangan dan juga sensasi untuk payudara. Apabila sesorang wanita mencapai usia tertentu, payudara akan mula mengendur. Ini kerana perubahan hormon wanita yang mempengaruhi kelenjar susu.


Rawatan Marissa Breast Lift
Rawatan Breast Lifting adalah alternatif terbaru yang paling selamat, sangat mudah untuk payudara yang lebih tegang, sihat dan muda. Anda tak perlu risau akan sebarang komplikasi seperti dalam pembedahan yang lain.
Sememangnya direka untuk pesakit yang tidak mahu pembedahan yang invasif, ia boleh mengurangkan kendur yang teruk sekitar payudara dengan lebih cepat dan kurang risiko berbanding pendekatan konvensional.
Benang khas digunakan semasa rawatan berjalan untuk memberikan payudara yang tegang dan anjal. Doktor akan menyusun susunan kulit dan tisu payudara di tempat yang betul dengan cermat supaya tiada kesan tertinggal.

 Kelebihan Rawatan
Menggunakan bahan collagen semulajadi yang berasaskan tumbuhan. Ia digunakan untuk mengisi kantung payudara yang kosong, lembik atau menggeleber dan juga untuk payudara yang terlalu kecil.
·  Semestinya halal dan tidak membahayakan.
·  Tiada sebarang kesan sampingan bagi mereka yang ingin mengandung atau menyusukan bayi.
·   Rawatan ini mengambil masa lebih kurang 1 atau 2 jam.
·   Kolagen akan dimasukkan sehingga ruang kosong dalam payudara terisi penuh
· Tidak perlu pembedahan yang menyakitkan selepas teknik ini dilakukan pelanggan boleh terus berjalan, membeli belah dan melakukan kerja seperti biasa.
·   Tiada risiko mendapat kanser atau kesan buruk kerana ia diperbuat dari bahan semulajadi yang selamat dan berkualiti tinggi.
·   Kolagen yang digunakan boleh bertahan dalam tempoh yang agak lama bergantung kepada keadaan payudara individu.

 Rawatan Ini Sesuai Untuk
·   Mereka yang inginkan buah dada besar berbanding saiz sedia ada
·   Mereka yang ingin menjadikan payudara kencang, tegang dan montok
·  Mereka yang ingin kesan dan hasil yang pantas dan sangat memuaskan setelah  mengikuti petua          menegangkan payudara yang langsung tidak berkesan

 Testimoni Rawatan Breast Lift Marissa




JADI TUNGGU APA LAGI ? CEPAT HILANGKAN KERISAUAN ANDA SEKARANG !!
TEMPAH SLOT APPOINTMENT SEKARANG UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA ANDA
ANDA BERMINAT ? TEKAN LINK DIBAWAH
http://www.wasap.my/601111261684/BreastliftingKuantanBlog


Comments

Popular posts from this blog

RAWATAN SERDEV

JOM SIHAT BERSAMA PRODUK TERBAIK DARI MARISSA πŸ™†πŸ» πŸ™†πŸ» πŸ™†πŸ» πŸ™†πŸ» πŸ™†πŸ»