BENGKEL KESIHATAN YANG AKAN MENGUBAH HIDUP ANDA. BENGKEL INI PASTI MEMBERI ILMU TENTANG CARA MELAMBATKAN PENUAAN, TINGKATKAN KESIHATAN DAN KECANTIKAN.

HAPUSKAN PENYAKIT KRONIK DENGAN MENGAMALKAN TIPS TIPS YANG TELAH DIKAJI SECARA SAINTIFIK OLEH PAKAR PAKAR TERKEMUKA DUNIA YANG AKAN DITERANGKAN SECARA MUDAH OLEH DR RUSHMINI.


Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?

  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!



SILA HUBUNGI 012-6491484

ADAKAH ANDA PERNAH DENGAR CERITA INI?

TERUSKAN MEMBACA KERANA IA MUNGKIN BERLAKU KEPADA ANDA ATAU ORANG YANG TERDEKAT DENGAN ANDA..





(Saiful 50 Tahun)

MASALAH KEKURANGAN TENAGA

Saiful berusia lima puluh tahun. Dia merasa ada perubahan pada dirinya. Dia berasa jemu dan lelah ketika bekerja.

Saiful cuba pelbagai cara bagi menghilangkan rasa letih itu. Dia membeli pelbagai produk kesihatan untuk mengatasi masalahnya tetapi gagal. Apabila pulang dari kerja, Saiful suka bersendirian. Dia merasa malas mahu bertemu dengan jiran jiran dan mengikuti aktiviti kejiranan di kawasan dia tinggal.

Sejak akhir akhir ini, tenaganya semakin merosot. Jika dulu beliau mampu menghabiskan masa berjam jam melakukan tugas nya di pejabat namun kini daya tumpuannya terjejas. Dia menganggap apa yang di hadapi adalah kerana tekanan bekerja.

Tidurnya juga tidak lena. Bangun tidur pun terasa sukar.

Penampilan fizikal dia juga sudah berubah. Apabila memandang cermin dia berasa seperti orang asing. Wajahnya terlalu kendur. Pipinya mula cengkung dan matanya mula mengendur.

Dimanakah jejaka muda yang tegap dan gagah pada suatu masa dahulu?

Otot otot sasa mula di gantikan dengan sel sel lemak yang lembik dan menggelebeh. Dia risau melihat perutnya yang mula boroi. Puas dia cuba menjaga pemakanan namun tetap tidak berhasil..

INI PULA KISAH MAKCIK HASNAH..



                                                             (Makcik Hasnah 60 Tahun)

MASALAH KEKERINGAN VAGINA

Hasnah sedar seorang wanita tidak seharusnya mengabaikan keperluan seks meskipun usia meningkat ke enam puluhan. Namun dia mula merasa dingin dan tidak selesa dalam perhubungan seks. Suaminya perasan akan ketidak selesaan isteri tersayang lalu menyuruh beliau mendapatkan rawatan.

Namun hasnah malu dan segan kerana bagi nya masalah tersebut adalah terlalu sulit untuk di bincangkan dengan sesiapa pun.

Adakah masalah ini perkara biasa? ataupun sesuatu yang ganjil untuk di bicarakan?

Sebenarnya, hampir separuh daripada semua wanita dalam lingkungan usia 40-60 tahun mengalami masalah kekeringan vagina pada masa yang sama. Ia akan menyebabkan kehidupan seksual anda berhenti secara mendadak, mengganggu rutin senaman dan kebersihan malah menghalang anda daripada memakai pakaian kegemaran. Bagi ramai wanita yang perimenopause dan menopause, terutamanya yang sedang keluar daripada HRT, kekeringan vagina adalah sangat teruk ia adalah antara 10 masalah utama bagi wanita menopause.

Dapatkan penyelesaian nya apabila mengikuti bengkel kami. Kami mengupas topik wanita dengan terperinci dan memberikan tips tips penyelesain yang lengkap. anda pasti berpuas hati.


SILA AMBIL PERHATIAN! INI ADALAH FAKTA TENTANG PENUAAN

1) Penuaan mulai berlaku ketika seseorang mencecah umur 25 tahun.
2) Kita menghabiskan wang untuk membeli produk anti-penuaan tetapi adakah kita memahami keperluan tubuh badan dengan tepat.
3) Penuaan sangat ditakuti oleh kaum wanita dan lelaki kerana penuaan bukan sahaja mengurangkan kecantikan seseorang, malah akan mengurangkan persona mereka.
4) Bila proses penuaan terjadi kulit semakin hilang keanjalan menyebabkan garis-garis wajah dan lipatan-lipatan terbentuk. Wajah mula berubah secara keseluruhan disebabkan rahang yang semakin jatuh.

WAH! FAKTA INI AMAT MENAKUTKAN!


TETAPI Jangan Risau..

Anda BERTUAH! Anda telah berjumpa laman web yang pastinya mengubah kehidupan anda.

Anda bakal mempelajari ilmu yang akan menjadikan anda kekal muda tidak kira usia. Pasti nya anda ingin kekal muda dan sihat sepanjang usia. ilmu anti penuaan merupakan cabang kesihatan yang penting. ramai pakar pakar telah mula memandang serius akan masalah penuaan. banyak kajian dibuat dan hasilnya pakar pakar berpendapat

1. penuaan boleh dilambatkan
2. dengan amalan nutrisi yang betul mengikut usia seseorang boleh mengekalkan keremajaan.

FAKTA INI SANGAT MENARIK UNTUK DIPELAJARI.

Kata kata aluan dari Dr Rushmini..



Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?

  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!


SILA HUBUNGI 012-6491484

Jika ingin tahu, teruskan membaca..


KISAH 1
Puan Zaiton, sudah lama tidak dapat tidur dengan nyenyak. Sepanjang malam beliau terkebil-kebil di atas katil. Apabila subuh menjelang, barulah beliau dapat melelapkan mata. Namun begitu, beliau terpaksa pula bangun seawal pagi untuk pergi ke tempat kerja. Keadaanya itu telah menyebabkan beliau menjadi murung, pemarah dan pelupa. Kedut sudah mula kelihatan dengan ketara pada dahi, leher dan tangannya. Berat badannya juga menurun secara mendadak.

KOMEN KONSULTAN: Setelah membuat analisis hormon, didapati puan Zaiton mengalami masalah kekurangan hormon melatonin. kami telah memberikan tips pemakanan harian yang perlu diamalkan bagi meningkatkan melatonin. melatonin adalah hormon yang penting bagi awet muda dan tidur yang lena.



KISAH 2
Seorang remaja bernama Shira berjumpa saya kerana meskipun sudah berusi 17 tahun bentuk tubuh nya masih seperti gadis sunti 12 tahun. Buah dada tidak berkembang dan bentuk tubuh lurus. Besar kemungkinan kekurangan hormone adalah penyebabnya.

KOMEN KONSULTAN: sewaktu bertemu dengan Shira, kami dapati remaja ini mengalami masalah kekurangan hormon progestron. hormon progestron sangat penting dalam perkembangan tubuh badan wanita. rawatan yang dicadangkan ialah peningkatan hormon.



KISAH 3
Wahida merasa sejak akhir akhir ini daya ingatan nya berkurangan. Dia sukar mengingati nama orang lain dan kerap terlupa barang-barang yang perlu di beli apabila ke pasar. Dia terpaksa ke pasar banyak kali kerana tertinggal barang. Dia agak faktor usia merupakan punca masalah ini. Mungkin usia yang mencecah 40an menyebabkan daya ingatan terganggu.

KOMEN KONSULTAN: ulasan dari kosultan marissa, sewaktu bertemu puan wahida di bengkel kesihatan kami beliau kelihatan tidak ceria. beliau tampak pucat dan keletihan. setelah menjalani analisis hormon kami dapat puan wahida mengalami kekurangan hormon kortisol. setelah mengikuti panduan yang diberikan di bengkel puan wahida berjaya mengatasi masalah.



KISAH 4
Dua sahabat bernama Amira dan Nora mempunyai tubuh badan bersaiz XXL. Satu hari Amira mengajak kawanya Nora untuk sama sama pergi ke pusat senaman (gym). setelah hampir 3 bulan mereka menjalani senaman dan mengikuti diet yang betul, Amira berubah menjadi langsing. Nora pula tetap gemuk. Nora merasa hairan, padahal senaman bersama,cara makan pun sama tetapi kenapa dia gagal. Mengapa ia terjadi ??

KOMEN KONSULTAN: apabila bertemu dengan Nora, kami dapati Nora mengalami masalah metabolik. kami telah menjalankan ujian body analisis terhadap nora dan rawatan yang dijalankan adalah enzim terapi. perubahan nora sangat menakjubkan.

          selepas                             sebelum


APAKAH YANG AKAN ANDA PELAJARI DI DALAM BENGKEL? DR AKAN MENGAJAR ANDA UNTUK JADI CELIK HORMON.

PENGETAHUAN INI PENTING AGAR ANDA DAPAT MENJAGA KESEIMBANGAN HORMON SEPANJANG HAYAT DENGAN MENGAMALKAN TIPS YANG DIBERIKAN SEPANJANG BENGKEL.

Berikut adalah soalan soalan yang sering Dr gunakan bagi membuat analisis hormon dalam tubuh seseorang: 

Sila jawab YA atau TIDAK

Adakah anda kehilangan rambut ditengah kepala ? 
Adakah anda mula jadi kurus dan mengalami kedut atas bibir ?
Adakah anda mengalami payu dara kendur ?
Adakah anda dipenuhi bulu ?
Adakah mata anda kering dan kerap memberi ganguan ?
Adakah anda berasa panas sekejap-sekejap ?
Adakah anda sering merasa penat ?
Adakah anda kemurungan ?
Adakah haid anda sangat sedikit ?
Adakah haid anda terlalu lama atau banyak ? 
Adakah anda memiliki payu dara terlalu besar ?
Adakah anda rasa gelisah ? 
Adakah anda sering tidur tak begitu lena dan tidak segar bila bangkit ?

Sila jawap kuiz ini:

Pada usia berapakah seseorang itu di katakan tua?
a)40 c)60 d)90

Siapakah yang mudah letih?
a)orang muda b)orang tua  

Siapakah yang mudah kena sakit jantung/darah tinggi/kanser?
a)orang muda b)orang tua

Siapakah yang lebih kuat ingatan nya?
a)orang muda b)orang tua

Siapakah yang mudah merasa stress?
a)orang muda b)orang tua

Siapa yang lebih cantik dan hensem?
a)orang muda b)orang tua

30 tahun akan datang anda akan menjadi jadi seperti siapa?
a)orang muda b)orang tua 


Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?

  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!



SILA HUBUNGI 012-6491484


TESTIMONI DARIPADA PESERTA PESERTA KAMI..

   

Puan suriani (46 tahun) Ipoh perak
Saya paling suka demonstrasi skin care .Konsultant marissa memberikan tujuk ajar secara personal. Oleh sebab saya ni tak pandai sangat bab bab penjagaan wajah, saya memerlukan waktu yang lama untuk faham. Konsultant sangat sabar mengajar saya. Alhamdulillah dengan tunjuk ajar mereka saya dah pandai sekarang. Saya juga dah jadi pengguna produk marissa dan rekemen semua kawan kawan saya untuk join bengkel Dr Rushmini pada lain masa.

   

Puan sharifah (50 tahun) PJ
Akak suka ceramah yang Dr bagi tentang wanita yang berusia 50an. Semasa akak join tu akak sedang mengalami masalah menopause. Masa tu akak sedang mencari solusi macam mana nak cergaskan badan. Berat badan pun naik teruk dan rasa tak bermaya. Alhamdulilah ceramah dr Rushmini banyak bagi kesedaran dan semangat untuk akak kembali sihat dan cergas. Semua wanita wajib join bengkel dr Rushmini. Memang tak rugi langsung.

   

Puan Suzimah (55tahun) Gombak
Saya suka cara Dr bagi tips dan panduan harian. Bagi saya tu penting. Sebab bila usia kita makin meningkat ni kita kena amalkan cara hidup yang sesuai ikut usia. Sebelum ni saya ada masalah tidur. Tidur saya tak kualiti dan kerap terjaga pada waktu malam.bila saya praktikkan panduan mudah yg Dr bagi saya dapat rasa banyak perubahan, saya dah berhenti makan ubat tidur. Saya buat teknik pemakanan yang dr ajar dan alhamdulillah. Ia membantu saya.

   

Puan Salmah (56 tahun)
"Pekara pertama yang saya dapat di marissa aesthetic ialah scan muka dan saya dapat menggetahui masalah kulit wajah saya lebih mendalam dan saya sangat-sangat terkejut atas pemberitahuan scan yang berkuasa tinggi itu yang membuktikan bahwa kulit wajah saya mempunyai pelbagai masalah yang selama ini saya anggap pekara biasa , tetapi membuatkan saya tidak yakin dengan diri sendiri untuk berhadapan dengan semua orang"



Puan Zairiah (40) Tahun
"Akak dapat berbual-bual bersama dr.rushmini tentang bagaimana untuk menyelesaikan masalah kulit saya , dr telah memberi pelbagai hitmat nasihat pada saya untuk saya kekal cantik dan sihat. Saya sangat-sangat berpuas hati dan gembira kerana dapat berjumpa dengan dr yang cantik dan pemberi nasihat yang sangat terbaik pada saya."



Puan Suhaila Daun (55) Tahun
"Akak berpuashati kerana saya boleh tahu penggunaan produk atau skin care dengan betul dan tepat sekali bagi memudahkan proses penuaan yang telah saya hadapi ini.sepanjang saya berjumpa dengan dr dan nasihat yanag telah diberikan kepada saya juga saya mengikuti cara tersebut, saya telah mendapat kesan yang terbaik dan best sangat, so saya rasa saya tidak rugi langsung hihi."

   

Puan Hamidah (50) Tahun
"Kami mai buat rawatan dengan harga yang murah dan mendapat kesan yang sangat baik tauuu . ruginya pada sesapa yang tak mai buat rawatan tau. Saya rasa saya nak buat berkali-kali jah rasa tapi muka dah cantik dan berseri-seri jadi saya nak buat sebulan sekali dan nak maintain je hihihi."



Puan Maimon (53) Tahun
Wow tak sangka saya dapat produk percuma yang telah dijanjikan , jadi takpayah saya susah payah keluarkan duit yang banyak hihihi, harga produk yang sangat berkualiti dan berkesan tau. Keseronokan disini sangat-sangat saya tak dapat gambarkan kerana sangat best tauuu, isyaAllah kalau ada program bengkel ini lagi saya akan join lagiii. Dan saya pulang dengan wajah yang cantik bestnyaaaaa.

Bengkel kami akan mengupas persoalan yang bermain di jiwa anda.

Bengkel kami membantu anda jadi langsing dengan pantas dan berkesan. jika anda ingin kehidupan yang aktif, cergas dan kekalkan kejelitaan anda bengkel ini lah yang sepatutnya menjadi pilihan anda.


Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?

  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!



SILA HUBUNGI 012-6491484

Dengan mengikuti panduan yang di berikan dalam bengkel kami sudah pasti anda dapat merelesasikan impian anda untuk cergas dan jelita sepanjang usia.

   

   

JOM KITA JADI CELIK HORMON


Dapatkan penyelesaian nya apabila mengikuti bengkel kami.



Biodata Dr Rushimini Maris Ismail 

Dr Rushmini Maris mendapat Ijazah kedoktoran dari India dan kerana minatnya di dalam bidang
kecantikan dia meneruskan Master Anti-Aging & Regenerative Medicine di UCSI, KL.

Beliau juga telah mengambil kursus profesional dalam bidang laser, formulasi kosmetik dan hormone.

Pakar kecantikan, Dr Rushmini Maris adalah seorang yang mempunyai minat yang mendalam dalam bidang penulisan. Beliau aktif menulis di ruangan surat khabar dan majalah-majalah terkemuka di Malaysia.

Dr. Rushmini Maris sering dijemput untuk memberi ceramah kesihatan dan kecantikan di organisasi-organisasi kerajaan dan swasta.

Selain itu beliau sering dijemput sebagai penceramah tetap di Radio KL dan sebagai jemputan di WHI, TV3.

PENCAPAIAN DR RUSHMINI MARIS ISMAIL

SPEAKER UNDANGAN
🔵 Penceramah jemputan ‘Secretaries Day Celebration Workshop’ Bersama Malaysia Airlines (MAS)
🔵 Penceramah jemputan ‘Bengkel Transformasi Personaliti’ Bersama Pensyarah Uitm.
🔵 Penceramah jemputn untuk “Bengkel Transformasi Wanita Muslimah” di Pusat Aktiviti                      Kawasan Rukun Tetangga Panji, Kota Bharu.
🔵 Penceramah jemputan untuk “Program Team Integration Pegawai dan Isteri Pegawai INTAN”
🔵 Penceramah jemputan untuk program bersama PERKEP di Kota Bharu.
🔵 Penceramah jemputan Bersama Kelab Guru, Daerah Kajang
🔵 Penceramah jemputan ‘Bengkel Literasi Kesihatan’ di Perpustakaan Negara Malaysia
🔵 Penceramah jemputan ‘Bengkel Make Me Gorgeous’ di Lembaga Getah Asli
🔵 Penceramah jemputan ‘Bengkel Hormon dan Personaliti’ Bersama Maktab Koperasi Malaysia
🔵 Penceramah jemputan sempena ‘Mesyuarat Agong’ PERKEP Negeri Sembilan
🔵 Penceramah untuk ‘Bengkel Personaliti Cantik Sihat’ bersama Mingguan Malaysia
🔵 Penceramah jemputan ‘Wanita dan Kesihatan’ Bersama kanak-kanak Autism oleh Perpustakaan
    Semenyih
🔵 Penceramah jemputan Slot Speaker Corner Sempena Sambutan Hari Wanita peringkat KBS                (Kementerian Belia dan Sukan)
🔵 Penceramah jemputan ‘Seminar Rahsia Cantik Luar dan Dalam’ Bersama Kop Al-Haj Selangor.
🔵 Penceramah jemputan ‘Ceramah Kesihatan: Wanita Secangkir Kopi’ Bersama Koop Soho Wanita.
🔵 Penceramah jemputan ‘Transformasi Mahasiswa’ di UTP (Universiti Teknologi Pahang)
🔵 Penceramah jemputan ‘Kursus Penjagaan & Perawatan Wajah’ Peringkat PERKEP Briged Tengah
🔵 Penceramah jemputan ‘Pencetus Inspirasi Baru’ Bersama PUSPANITA Cawangan Kementerian 
      Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia.
🔵 Penceramah jemputan ‘Seminar Inspirasi Jiran Wanita (SEJIWA)’ Peringkat Negeri Kelantan oleh      Jabatan Perpaduan Negara dan Intergrasi Nasional.
🔵 Penceramah jemputan Persidangan Resolusi Wanita ‘Pencetus Inspirasi Memupuk Kreativiti Ke          Arah Kecemerlangan Kerjaya’ Bersama Dexpro Resources

TOUR MALAYSIA

KUALA LUMPUR
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Red Kebaya Spa, Kuala Lumpur
🔵 Bengkel Jom Lawan Obesiti Bersama Utusan di Dewan Utusan, Kuala Lumpur
🔵 Beauty Session di Rimbunan Healing Spa, Ampang
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Rimbunan Healing Spa, Ampang

SELANGOR
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Rumah Rehat Padang Golf, Kuala Kubu Bharu
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Cell Well Being Auditorium, Petaling Jaya
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Marissa Aesthetic Shah Alam, Laman Seri Bisness Park
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Marissa Aesthetic Bangi, Bandar Baru Bangi
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Marissa Aestehtic Semenyih

UTARA (KEDAH/PENANG/PERAK)
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Spa An Nur De Anggun, Alor Setar, Kedah
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Marissa Soho Kedah, Jitra
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Symphony Suites Hotel, Ipoh Perak
Seminar Make Me Beautiful di Buluh Spa, Ipoh Perak
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Perda Ventures Incorporated Sdn Bhd, Pulau Pinang
Seminar Make Me Beautiful di Elite Height Evenue, Pulau Pinang

PANTAI TIMUR (KELANTAN/TERENGGANU/KUANTAN)
🔵 Beauty Session di Hotel Seri Malaysia, Terengganu
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Klinik Perdana Kubang Kerian, Kelantan
🔵 Bengkel Jom Lawan Obesiti Bersama Utusan Malaysia di Hotel Seri Malaysia, Terengganu
🔵 Bengkel Jom Lawan Obesiti Bersama Utusan Malaysia di Kelantan Trade Centre, Kota Bharu
🔵 Bengkel Jom Lawan Obesiti Bersama Utusan Malaysia di The Zenith Hotel, Kuantan
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Hotel D’Family Rantau Panjang, Kelantan
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Klinik De Zura Kubang Kerian, Kelantan
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Sumai Hotel Apartment, Terengganu
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Marissa Aesthetic Ketereh
🔵 Beauty Session Di D’perdana Sri Cemerlang, Kota Bharu

NEGERI SEMBILAN
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Lavender Rembau Spa, Negeri Sembilan
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Marissa Aesthetic Senawang
🔵 Beauty Session With Dr Rushmini Maris Ismail di Marissa Aesthetic Senawang
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Marissa Aesthetic Senawang

SELATAN (JOHOR/MELAKA)
🔵 Beauty Session With Dr Rushmini Maris Ismail di Spa Rimba, Johor
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Spa Rimba, Johor
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Marissa Aesthetic Melaka
🔵 Beauty Session With Dr Rushmini Maris Ismail di Marissa Aesthetic Melaka
🔵 Bengkel Hari Cantik Jelita Bersama Pakar di Marissa Aesthetic Melaka

SABAH
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Mulia Hati Beauty Spa, Tawau
🔵 Bengkel Transformasi Dirimu di Zeeda Medicspa, Kota Kinabalu

TV DAN RADIO
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Soal Wanita” di TV Al-Hijrah
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Wanita Hari Ini” di TV3
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan FEMINA” di TV1.
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Safiyya” di TV9
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Selamat pagi Malaysia, Nadi Seri Pagi” di TV1 
🔵 Tetamu jemputan untuk ‘Rancangan The Nations” di BERNAMA TV
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Doa Buat MH370” di TV Al-Hijrah
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Nona, Slot SERDEV” di TV3
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Nona, Slot Fruit Infused Drink” di TV3
🔵 Tetamu jemputan untuk “Rancangan Inomedik” di TV1
🔵 Tetamu khas tetap untuk “Slot Kesihatan, Setiap Khamis” di Radio KLFM
🔵 Tetamu jemputan untuk Rancangan Khas “Tips Kesihatan” di Radio KLFM

PENULISAN
🔵 Montokkan Buah Dada. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Rawatan Untuk Kulit Mulus. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mencantikkan Hidung. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Laser Rangsang Pertumbuhan Rambut. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Bahana Jerebu Terhadap Kulit. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Sains Tingkatkan Jangka Hayat. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Langsing Apabila Metabolik Lancar. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kurus Dengan Segera. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Jeragat Dalam Kalangan Warga Asia. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kesan Suami Isteri Kurang Hormon. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Awet Muda Selepas 40 an. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Gemuk Air. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Hormon Dalam Lelaki. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Berusia Tetap Berjerawat. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Salur Darah Jejas Penampilan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kurus Dengan Senaman Otot. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Hormon Untuk Pertahan Tulang. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵  Peranan GH Dalam Tubuh. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Senget Bila Senyum. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Menggerutu Berubah Jadi Licin. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Atasi Tompok Rama-Rama. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Keunikan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Laser Untuk Membentuk Wajah. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Strok Haba Jejas Sistem Badan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mata Menawan Serlah Kecantikan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Makan Bukan Punca Gemuk. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Serlahkan Kecantikan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Isolaz Rawat Jerawat Bisul. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mahu Dagu Bulat Atau Panjang. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Rawatan Hormon Penting. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mengintai Teknologi Estetik Korea. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Besar Tapi Kendur. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Awas Agen Perosak Hormon. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Pulih Hormon. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Diet Zaman Batu. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mata Cantik Pikat Hati. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Cantik Dengan Berpuasa. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Rawatan Laser Untuk Pigmentasi. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Pori Terbuka. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Tingkatkan Keyakinan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Tua Tpi Bertenaga. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Mengapa Kemaruk Makan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kepentingan Facial Muka. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Estrogen Punca Lelaki Gemuk. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Obesiti Kerana Hormon Rosak. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Diet Tapi Masih Gemuk. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Elak Padah Obesiti. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Baik Pulih DNA. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Rahsia Rambut. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kulit Cerah Impian Setiap Orang. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Zink Dan Supplemen. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Ketosis Dorong Kurus, Cantik. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Rawat Obes Akibat Stress. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Pigmentasi Akibat Kosmetik Beracun. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Keloid. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Wanita dan Jeragat. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kejatuhan Lemak Pada Muka – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Serdev Kegemaran Wanita. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Lemak Disana Sini. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Ciri-Ciri DomainTiroid. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Melatonin Rawat Insomnia. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Diet Tapi Masih Buncit. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Badan Pear Atau Epal. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Susahnya Nak Kurus Semula. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Rambut Gugur Dan Kulit Kepala. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Vitamin Untuk Kulit Sihat Dan Cantik. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Apabila Bulu Roma Tumbuh Lebat. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Jenis-Jenis Ketumbuhan Pada Kulit. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Kemurungan Dan Teknik Hilangkan Stress. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kitaran Obesiti. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Muda Semula Dengan Serdev. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Filler Untuk Bibir Menawan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Pelbagai Manfaat PRP. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Berusia Tetap Menarik. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Bau Badan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Jerawat Punca Remaja Stress. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Masalah Perut Buncit. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kulit Rosak Cacat Penampilan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Pigment, Parut Ganggu Penampilan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Bersara Bukan Merana. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Ketahui Kaedah Buang Bulu. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kedut, Parut & Lekuk. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Elak Rambut Gugur Sampai Rosak. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Hormon Untuk Cantik Dan Sihat. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Hormon Anti Penuaan. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Wajah Geleber, Tegang Semula. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Lelaki Pun Nak Cantik. – Slot Kesihatan, Mingguan Malaysia
🔵 Kongsi Kepakaran.– Slot Bisnes, Harian Metro
🔵 Vitamin C. – Slot Family, Berita Harian
🔵 Tua Sebelum Waktu. – Slot Family, Berita Harian
🔵 Nikmati Hidup Berkualiti. – Slot Family, Berita Harian
🔵 Kursus Usahawan Mobil Spa. – Slot Bisnes, Melaka Hari Ini
🔵 Buku Penjagaan Sewaktu Kehamilan & Selepas Bersalin. – Kaki Buku Enterprise
🔵 Menulis artikel untuk Mingguan Wanita. – Slot Kesihatan

























Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?

  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!



SILA HUBUNGI 012-6491484

Seminar kami bertujuan membolehkan anda Berjaya mencapai matlamat yang anda mahu.
Kami tahu anda mahu manjadi MUDA.

Dengan pengisian seminar kami anda akan kekal muda tidak kira berapa usia anda

Tujuan seminar ini ialah bagi memberi kan input terkini secara teori dan praktikal tentang kajian “aging defence“ dan anti penuaan. Dengan tips dan sharing yang di bentang kan oleh Dr Rushmini Maris anda akan mendapat pengetahuan.
  1. Teknik kekal awet muda sepanjang zaman
  2. Makanan yang sesuai bagi membina semula hormon
  3. Makanan anti stress yang patut menjadi amalan kita
  4. Cara bersenam bagi mengekalkan kesihatan Rahim wanita
  5. Bagaimana cara nya untuk menguatkan ingatan (brain power)
  6. Cara menghidupkan semula suis tenaga kita
  7. Cara langsing pantas dengan baik pulih masalah metabolic
  8. Bagaimana mengekalkan seri wajah secara semulajadi
Wow… banyaknya topik yang menarik yang anda boleh pilih, Selain dari itu Dr Rushmini maris juga terkenal sebagai pakar motivasi kesihatan. Mungkin anda suka topik ini:
  1. Tingkatkan kesihatan dengan pemakanan yang tepat
  2. Cara kurangkan ubat dengan membaiki tahap imuniti secara semulajadi
  3. Vitamin yang membantu awet muda
  4. Gaya masakan yang bervitamin tinggi
  5. Teknik penjagaan usus agar tidak bocor 
Siapa yang sesuai untuk sertai bengkel ini?
  1. Perbadanan koperat
  2. Persatuan-persatuan seluruh Malaysia 
  3. Syarikat-syarikat
  4. Anda yang mahu kekal muda sepanjang hayat
Berminat untuk menjemput beliau sebagai speaker? Sila buat tempahan awal kerana jadual Dr sangat padat!


                             SILA HUBUNGI 012-6491484



Comments

Popular posts from this blog

Rawatan Jeragat Di Marissa Aesthetic

Senaman Regangan Sebelum Tidur