1:53 AM




TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA.




Kami berjanji akan buat anda berjaya untuk kurus dan slim melim. Program penurunan berat badan dari Marissa dah 10 tahun membantu ramai orang bebas dari masalah gemuk dan lemak berlebihan. Ini adalah janji kami!

Kami tak mahu anda rugi, kami berjanji jika program kami tidak buat anda turun berat badan. Kami akan pulangkan wang anda seratus peratus jaminan kami adalah tulen dan pasti.

Kenapa kami berani berjanji???? Sudah tentu kerana kami sayangkan anda. Betul tak? Kami bukan beri janji palsu. Ini adalah komitmen kami kepada anda. Jom temui kami dan hilangkan timbunan lemak dengan segera. Kami akan bantu anda untuk berjaya.


Adakah anda kini tertanya-tanya macam mana program kami ini boleh membantu anda untuk kurus langsing dan awet muda? Bukankah anda dah mencuba pelbagai cara tapi gagal untuk kurus? Dah pergi pusat kecantikkan mahal pun gagal. Mengapa Marissa sanggup bagi jaminan? Tak masuk akal la, apa bezanya program ini dengan yang lain lain? Untuk jadikan offer kami ni masuk akal saya akan bagi tahu kenapa !!!!!!!


Program ini sesuai bagi
1) Anda yang dah cuba pelbagai cara namun gagal.
2) Anda dah diet tapi tak tahan lapar dan gastrik pulak
3) Perut boroi
4) Wanita lepas bersalin

RAHSIA KURUS YANG ANDA TAK TAHU TAPI PAKAR PAKAR DAH BUAT KAJIAN DAN INI KATA MEREKA, kegagalan anda selama ini bukan kerana anda makan banyak atau kurang bersenam tetapi kerana anda mempunyai  sistem metabolik yang LEMAH

Tubuh anda boleh membakar lemak semula apabila masalah ini selesai.
Adakah program ini menmaksa anda untuk berdiet?

JAWAPANYA :-
j   1)     Tak perlu berlapar
2)     Tak perlu melalui pembedahan yang menyakitkan

Habis tu? Apa yang perlu??? Yang perlu ialah betulkan sistem metabolik yang tak aktif itu.

Jom kami bagi konsultasi. Datanglah berjumpa kami.
Kami nak ajar teknik yang sebenar dan bimbing anda supaya anda boleh makan macam biasa dan tetap jadi kurus.
 Kan kami dah kata wang anda akan dipulangkan seratus peratus kalau kami gagal.
 Jadi……. apa lah yang rugi nya? anda langsung tak rugi









bayangkan situasi anda setelah berjaya.. pasti nya perut jadi kempiskan.. body pun ala ala gitar..


 kalau lelaki.. pasti macho gitu ala ala  superman




bukan kah anda mengharapkan keajaiban berlaku dan anda boleh slim? hasil kajian dr telah membuktikan bahawa  setiap orang memiliki suis membakar lemak dalam tubuh nya namun akibat  kerosakan suis  lenak menjadi tepu dan menimbun.  tahukah anda seseotang akan tampil semakin jelita dan hensem jika berjaya mencapai berat badan yg setara dengan bmi nya?

                                
Kami nak anda juga berjaya macam mereka.

Bagaimana mereka ini berjaya? Sebabnya ialah mereka berjaya menghidupkan suis kurus dalam badan mereka. Bila suis ni hidup, mesin pecah lemak akan bekerja secara aktif dan anda akan mula merasa nikmat nya menjadi kurusKami menegaskan janji kami tidak kosong kerana kami mempunyai data data saintifik yang menyokong usaha kami dan hasilnya telah terbukti. Kini, semua orang mampu kembali langsing jika dia mengikuti teknik.saintifik  Marissa Slimway.

Tunggu apa lagi? Lupakan lah pengalaman pahit yang lalu. kami mangajak anda bersama sama kami mencipta pengalaman baru yang hebat dan memberi sinar baru kepada anda. 

Jika anda menjawab ya pada 3 soalan ( atau lebih) di atas,  anda mengalami masalah metabolic. Jangan risau! Sesi body analisis membolehkan kami mengesan masalah tubuh badan anda.
Jaminan kami:
1) selamat
 2) berkesan
3) patuh kkm
4) tidak perlu berlapar
5) tidak ada pembedahan
 6) jaminan wang di kembalikan


Kisah Puan Zu

''Tolonglah saya, saya benar benar nak kurus tapi malangnya

 apa saja percubaan pasti gagal. Adakah saya ini di takdirkan
 untuk gemuk seumur hidup saya?''

Kisah Puan Eli

"Saya dah tak kisah dah dulu saya memang giat nak 

slim tapi selepas dah buat macam macam dan gagal

 akhirnya saya mengalah. Saya dah bagi pada orang semua 
baju baju lama saya. Hasrat untuk pakai kembali dah padam''

Kisah Rina 

''Lepas dapat anak ke-3 badan jadi macam badak sumbu.

Dr kata sebab makan pil perancang tapi lepas rina berhenti 

tetap juga macam ni .''

Kisah Su

''Su dah follow banyak jenis program diet tapi langsung tak 

menjadi. Su dah baca semua pasal diet ni. Dah google 

macam macam tapi tubuh Su tak berdegis. Su dah kecewa''


Kisah Rahim

''Saya rasa sebab saya berhenti merokok kot tubuh saya 

naik, sekarang ni saya dah mula kena masalah kolestrol dan dr kata darah saya naik sikit''

Kisah Johari 

''Dulu saya bersukan, sejak dah tak bersukan ni body naik 

saya tak selesa la dgn keadaan ni''

Kisah Fara

''Fara benci tengok cermin. Muka Fara bulat, kembang. 

Mata jadi sepet dan pakai makeup pun tak membantu. 

Bila jumpa kawan kawan lama, dorang pun tak kenal Fara. 

Fara dulu pernah menang ratu cantik peringkat kampong 

Fara. Memang la orang gemuk ni tak cantik.''


Kisah Liza

''Dulu Liza ni ratu kebaya, sekarang body liza berbentuk

 empat segi dan kembang seperti lelaki. Jari jari pun 

kembang dan besar, cincin kahwin pun dah tak muat.''


Kisah Halimah

''Dulu kalau pakai jeans, semua orang cakap saya macam

 Jlo, tapi sekarang ni punggung melebar macam dulang, 

peha pun berkatam katam macam ahli gusti. Saya malu la 

macam ni. ''



Obesiti menyebabkan seorang yang cantik hilang kecantikkannya. Adakah anda sanggup kehilangan kecantikkan anda kerana obesity?KATAKAN TIDAK.


Kuantan :
No. 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square, 25200 Kuantan, Pahang
Tel: 09-5315652 (Fixed)
Miza: 013-8151484
Munirah: 017-3893615












You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook